شما در کافه سینما هستید
شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 9:43 | بازدید : 510 | نوشته ‌شده به دست سینما | ( نظرات )
لعیا زنگنه و میلاد کیمرام همبازی می‌شوند/ «روح» فروردین ماه کلید می‌خورد
 
keymaram-zangene

 

پیمان عباسی که به تازگی با فیلمنامه جدیدش برای ماه رمضان خبرساز شده بود از تولید فیلم سینمایی «روح» خبر داد.

عباسی که برای فیلم سینمایی جدیدش به نام «روح» پروانه ساخت گرفته به کافه سینما گفت: این اولین فیلمنامه‌ای است که در ژانر وحشت می‌نویسم. تقریبا فیلمنامه کامل شده و به زودی آن را مقابل دوربین خواهد رفت. ۱۰ سال قبل که وارد اینکار شدم این اولین فیلمنامه پایان نامه دوره آموزشی ام بود که حالا پس از ۱۰ سال در ژانر وحشت ایرانی درباره جن و زار … به زودی کلید میخورد.

وی ادامه داد: «زار» همان «جن» است که در جنوب کشور به این نام شناخته می‌شود. آنها مراسمی دارند که  در آن به نواختن سازهای سنتی و برخی آداب خاص می‌پردازند. کامران قدکچیان کارگردانی فیلم را به عهده دارد و مهدی گلی‌زاده تهیه کننده است. میلاد کیمرام، لعیا زنگنه، آشا محرابی، و رحیم نوروزی از بازیگران اصلی هستند. قرار است از ۷ فروردین ماه فیلمبرداری را آغاز کنیم. ۳ سکانس از کار در جنوب فیلمبرداری می شود و بقیه در ویلایی متروکه واقع در خیابان جردن انجام می‌گیرد.

پیمان عباسی همچنین از تولید تله فیلم طنزی به نام «پاشنه بلند» خبر داد و افزود: برای روز سال تحویل این تله فیلم از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود که جواد رضویان، نیما شاهرخ شاهی، آشا محرابی، مهران رجبی و علی صالحی در آن بازی می کنند. این فیلم را علی عطشانی کارگردانی می‌کند.




:: موضوعات مرتبط: خبری , ,
:: برچسب‌ها: میلاد کی مرام , لعیا زنگنه , روح ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
نظر خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب